onsdag 30 januari 2008

Ej recept - men lite pepping i vintermörkret!

Fantastiskt! Wow! Halleluja!

Jag är lycklig... Jag skulle handla jeans för första gången på flera år, nu - idag - på lunchen, och gick därför till Levis Store... För mig är, har det alltid varit, en fruktansvärd upplevelse att stå där i det trånga lilla omklädningsrummet och försöka sätta på sig någonting man står ut med... Men idag var det en härlig upplevelse. Hon frågade mig om storlek (jag hade 36 sist jag köpte jeans) och jag tänkte lite snabbt att kanske, kanske, har jag lyckats komma ner till 32. Så jag provade ett par - och såg såklart inte klok ut!

För det var för stor storlek!!!

Jag bad om en 31a...men den var också för stor!!! Det blev en 30 och jag blev så lycklig att jag köpte ett par jeans till i en annan modell - för det blev ju inte förskräckligt, det blev ju faktiskt snyggt.

Hurra för mig och alla mina uppoffringar!!! Det lönar sig att stå ut.

Kram och pepping till alla som är på väg att ge upp - gör inte det.



/Jessica
I sommar är det jag som köper en bikini!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar